M&M EVENTS

JAAROVERZICHT 2017

In 2017 heeft M&M Events met toewijding en passie gewerkt aan het organiseren van evenementen voor onze directe partner, wijkvereniging De Floriade, in Zoetermeer Rokkeveen.

Ondanks de financiële uitdagingen waar onze partner mee te maken kreeg, met name het beëindigen van activiteiten vanwege onvoldoende middelen om de huur te betalen, hebben we ons ingezet om de gemeenschap te blijven verrijken met betekenisvolle evenementen.

Algemene informatie

• Midzomerfeest: Dit evenement, gesteund door Fonds1818 met een bijdrage van €1.500, heeft de gemeenschap bijeengebracht om de zomer te vieren. Met een opkomst van ruim 50 bezoekers, profiteerden we van het prachtige weer, wat leidde tot extra aanloop zonder voorafgaande aanmelding.

• Kinderpretplein: Dit kindvriendelijke evenement is specifiek ontworpen om jongeren een veilige en vermakelijke omgeving te bieden waarin ze kunnen spelen en nieuwe vrienden kunnen maken.

Resultaten en Impact

Het Midzomerfeest was een opmerkelijk succes. Het evenement trok niet alleen de verwachte bezoekers maar wist ook mensen aan te trekken die zich niet vooraf hadden aangemeld, wat wijst op een sterke aantrekkingskracht en positieve ontvangst binnen de gemeenschap. Dit succes is een testament van onze inzet voor het creëren van inclusieve en toegankelijke evenementen.

Toekomstperspectieven

Gezien de onverwachte beëindiging van activiteiten door wijkvereniging De Floriade, zal M&M Events in het komende jaar evalueren hoe we het Midzomerfeest en het Kinderpretplein zelfstandig kunnen voortzetten. Ons doel is om deze succesvolle evenementen te continueren en zo een blijvende impact te hebben op onze gemeenschap.

Slotwoord

Ondanks de uitdagingen waarmee we in 2017 geconfronteerd werden, hebben we belangrijke lessen geleerd en nieuwe mogelijkheden ontdekt voor groei en ontwikkeling. Wij danken Fonds1818 en de gemeente Zoetermeer voor hun steun en iedereen die heeft bijgedragen aan het succes van onze evenementen. Met hoop en optimisme kijken we uit naar wat 2018 ons zal brengen.

Met warme groeten,

Team M&M Events