top of page

De warme maanden komen er aan

Bijgewerkt op: 22 mrt. 2023

Hoewel de NOS spreekt over een horrorwinter die in aantocht is vanuit Canada, kijk ik altijd uit naar de maanden van het licht en gezelligheid. Warmte tussen mensen is nooit zo goed zichtbaar als in december als je het mij vraagt. De gezelligste tijd van het jaar komt er aan!

Heeft u er ook al zo'n zin in?


Helaas kunnen we dit jaar niet alles doen wat we zouden willen vanuit de Stichting. Nu het lijkt dat we het ergste rondom Corona achter ons hebben gelaten wordt iedereen geconfronteerd met enorm stijgende kosten.


Ook wij konden de eindjes onvoldoende aan elkaar knopen om dit jaar ons Lustrumfeest van 5 jaar Kinderpretplein te organiseren. Dit staat nu gepland voor 2023. Voor 2022 kijk ik uit naar onze decemberactiviteit, Boom & Soep.


Ieder jaar weer een kleinschalig, maar mooi gebaar tussen verschillende doelgroepen in Zoetermeer waarbij we elkaar helpen en met elkaar genieten van een lekkere kop soep.


Ik kijk er nu al naar uit. U ook? Misschien kom ik dit jaar bij u langs!


Lieve wintergroet,











8 weergaven0 opmerkingen

Gerelateerde posts

Alles weergeven
bottom of page